Dyrektor Muzeum Historycznego w Ełku
ogłasza wolny i konkurencyjny nabór
na stanowisko ds. inwentaryzacji zbiorów
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. inwentaryzacji
2. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
A/ wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe humanistyczne,
- systematyczność, skrupulatność;
- zainteresowanie historią, historią regionu, kulturą i sztuką współczesną;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
B/ wymagania dodatkowe:
- umiejętność biegłej obsługi komputera i programów biurowych,
- samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność,
3. Zakres zadań:
1. prowadzenie inwentarza zbiorów Muzeum: księgi wpływów, księgi inwentarzowej muzealiów, księgi depozytów, kart inwentarzowych, konserwatorskich stanów zachowania dzieł;
2. nadawanie numerów inwentarzowych dziełom z Kolekcji;
3. sprawowanie opieki na całością zbiorów muzealnych;
4. aktualizacja panelu wewnętrznego strony internetowej Kolekcji Muzeum;
5. obsługa wypożyczeń z Kolekcji Muzeum
b) kontakt ze stroną wypożyczającą;
c) sporządzenie umów wypożyczeń oraz protokołów zdawczo-odbiorczych;
d) koordynacja i wydawanie dzieł do transportu;
6. sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących stanu inwentarzowego Kolekcji Muzeum
7. ścisła współpraca konserwatorami.
CV wraz z portfolio dokumentującym dotychczasowe doświadczenie prosimy wysyłać do 13 czerwca 2014 r. na adres: sekretariat@mhe-elk.pl.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.