OGŁOSZENIE O NABORZE – SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. MARKETINGU
Dyrektor Muzeum Historycznego w Ełku
ogłasza wolny i konkurencyjny nabór na stanowisko:
specjalista ds. marketingu
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko – specjalista ds. marketingu
Wymiar czasu pracy – 1 etat
2. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane: zarządzanie i marketing, socjologia, turystyka),
- staż pracy w dziale marketingu, promocji bądź turystyce,
- rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki instytucji kultury,
- rozeznanie w środowisku usług turystycznych,
- umiejętność nawiązywania kontaktów sponsorskich i partnerskich,
- swobodne korzystanie ze współczesnych technik IT (internet, portale społecznościowe, poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych),
- znajomość zagadnień marketingu usług w tym marketingu instytucji kultury i turystyki,
- doświadczenie we wdrażaniu złożonych projektów marketingowych,
- doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu planów i strategii marketingowych,
- doświadczenie w nadzorowaniu pracą podwykonawców usług marketingowych.
Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, operatywność,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- wysoka kultura osobista.
- umiejętność organizacji pracy, planowania,
- samodzielność, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, odpowiedzialność, rzetelność,
3. Zakres zadań:
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych,
- planowanie i wdrażanie działań promocyjnych,
- badanie i analizowanie potrzeb odbiorców Muzeum (w tym korzystających z oferty Ełckiej Kolei Wąskotorowej),
- tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
- współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami,
- prowadzenie projektów e-marketingowych i social media,
- pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne,
- przygotowywanie materiałów reklamowych – współpraca z grafikami, drukarniami oraz ich dystrybucja,
- pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich,
- nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów.
W odpowiedzi na ogłoszenie kandydaci proszeni są o przedłożenie następujących dokumentów:
- list motywacyjny,
- życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.),
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie,
- kserokopie lub skany zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
CV wraz z portfolio dokumentującym dotychczasowe doświadczenie prosimy wysyłać do 13 lutego 2015 r. na adres: sekretariat@mhe-elk.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Historyczne w Ełku, ul. Małeckich 3/2, 19-300 Ełk.