DYREKTOR MUZEUM HISTORYCZNEGO W EŁKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
1. Nazwa stanowiska pracy: Toromistrz lub monter nawierzchni kolejowej
2. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
3. Wymiar czasu pracy: pełny etat
4. Wymagania niezbędne:
- na stanowisko monter nawierzchni kolejowej – co najmniej średnie po ukończeniu kształcenia w zawodach lub na kierunkach, w których programy nauczania zawierają zagadnienia z zakresu budowy nawierzchni kolejowej lub budownictwa oraz po uzyskaniu odpowiednio tytułu zawodowego technika, świadectwa potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie na poziomie technika, dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe na poziomie technika lub dyplomu ukończenia studiów wyższych
- na stanowisko toromistrz – ważne świadectwo złożenia egzaminu kwalifikacyjnego,
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
6. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska w terminie do dnia 20 października 2020 r. do godz. 12.00:
a) osobiście w siedzibie Muzeum Historycznego w Ełku – ul. Wąski Tor 1 lub
b) przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Muzeum Historycznego w Ełku, ul. Wąski Tor 1, 19-300 Ełk, lub
c) pocztą elektroniczną na adres i.nowalska@mhe-elk.pl z dopiskiem nazwy stanowiska
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie oraz nie zawierające oświadczenia zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane.