OGŁOSZENIE O NABORZE – p.o. Kierownika Działu Promocji i Sprzedaży
Dyrektor Muzeum Historycznego w Ełku
ogłasza wolny i konkurencyjny nabór na stanowisko:
p.o. Kierownika Działu Promocji i Sprzedaży
1. Nazwa stanowiska pracy: p.o. Kierownika Działu Promocji i Sprzedaży
2. Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony od 01.09.2019r
3. Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu
4. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym
stanowisku
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu Ms Office,
- bardzo dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych,
- umiejętność poprawnego pisania i redagowania tekstu,
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym min.4lata.
- doświadczenie w kontaktach z mediami oraz umiejętności organizacyjne wydarzeń kulturalnych
5. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Redagowanie strony internetowej Muzeum Historycznego w Ełku
- Prowadzenie profili Muzeum Historycznego w Ełku na portalach mediów społecznościowych
- Przekazywanie i aktualizacja informacji w środkach masowego przekazu
o wydarzeniach organizowanych oraz o publikacjach wydawanych przez Muzeum Historyczne w Ełku - Dokumentacja fotograficzna wydarzeń organizowanych przez Muzeum Historyczne w Ełku,
- Prowadzenie i nadzór nad pracami Punktu Informacji Muzealnej
- Prowadzenie sklepu internetowego Muzeum Historycznego w Ełku w serwisie allegro.pl
- Dystrybucja publikacji Muzeum Historycznego w Ełku
- Przyjmowanie zapisów na wycieczki zorganizowane, obsługa klienta i prowadzenie statystyk przejazdów.
- Udzielanie niezbędnych informacji interesantom
7. Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania
z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika), - podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Muzeum Historyczne w Ełku (według załącznika).
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia
9 sierpnia 2019r. do godz. 12.00:
a) osobiście w siedzibie Muzeum Historycznego w Ełku –ul. Wąski Tor 1 lub
b) przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Muzeum Historycznego w Ełku, ul. Wąski Tor 1, 19-300 Ełk, lub
c) pocztą elektroniczną na adres sekretariat@mhe-elk.pl z dopiskiem nazwy stanowiska
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie oraz nie zawierające oświadczenia zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane.
Data publikacji: 26.07.2019 (15:29)Data aktualizacji: 26.07.2019 (15:32)
Osoba publikująca: Iwona NowalskaOsoba modyfikująca: Iwona Nowalska
Autor: Iwona Nowalskaliczba wejść: 683